Leiebil i Spania med kundeservice på norsk

Spørsmål om leie av bil i Spania?

De fleste spørsmål om leiebil og Spania er godt besvart i vår FAQ (vanlige spørsmål om leie av bil i Spania). Se over den før du kontakter oss med spørsmål.

Endre eller kansellere din reservasjon?
Ønsker du å endre på din reservasjon kan du enkelt gjøre det selv. Klikk på "Login for express-bestilling" øverst på siden. Brukernavnet er epost adressen du bestilte med og passordet er booking referansen din. Du kan også ringe oss så endrer vi for deg, merk at for dette blir det lagt til fem Euro i servicegebyr.
 
Trenger du bekreftelsen tilsendt på nytt?
Klikk på "Login for express-bestilling" øverst på siden og gå til "min side". Derifra kan du enkelt få tilsendt en ny bekreftelse på e-post for en eller flere reserverte leiebiler du har hos oss.
 
Glemt booking referanse?
Har du glemt booking referansen kan du enkelt få den tilsendt pr epost. Klikk på "Login for express-bestilling" øverst på siden og klikk på "Glemt passordet?"
 

Kontakt oss! Vi bistår deg før, under og etter leieforholdet!

Trenger hjelp eller har andre spørsmål ikke besvart her kan du treffe oss på telefon, epost eller besøke oss i Albir (Alicante). Vår kundeservice er betjent av norsk-talende personale hverdager 09.00 til 16.00. Kundesenteret er lokalisert i Spania betjent av skandinaver som bor i Spania med god lokalkunnskap for å kunne gi deg den beste service før, under og etter at du har levert bilen. Du kan ringe oss på norsk eller spansk nummer.
 

Telefon i Norge: (+47) 210 50 888 - Telefon i Spania: (+34) 966 882 501

Epost: kundeservice@spaniaguiden.no

Åpningstider kundesevice

Man-fre: 10.00 - 14.00

Hatt et uhell med leiebilen? Du har døgnbemannet veihjelp inkludert i prisen, se info utlevert sammen med leiebilen for telefon nummer.